Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
SanDisk Professional Pro-Blade Review. Slim modulair extern ssd-systeem
SanDisk Professional is gericht op mensen die zich met professionele fotografie, audio en video/film bezighouden. Een voorbeeld hiervan is de Pro-G40 die we onlangs aan de tand hebben gevoeld. Naast dat product biedt SanDisk ook Pro-Blade, een ‘opslag-ecosysteem’, zoals dat zo mooi wordt genoemd. Het steekt net even anders in elkaar en past bij de professionele markt. ... verder lezen
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Beste redactie : Pagina 4 (technische specificaties) is bij mij op moment van scrijven leeg. Tevens zie ik op pagina 1 tussen de text : "Picture ID missing (2nd arg)"
Ook vielen de volgende typefouten op
"Een zoals ze het zo mooi no*men"
"Als je professioneel met mediabestande* bezig bent,"
Post automatically merged:
Ik heb dit item met open mond van verbazing zitten lezen eigenlijk. Het was mij niet bekend dat de 'nood' zo hoog zou zijn dat een voor zover ik kan zien proprietary product nodig is als probleemoplosser.
Eigenlijk zie ik niets wat niet met een bestaande externe SSD (of meerdere) kan worden gedaan. Dan heb ik het nog niet eens over stof, beschadiging van contacten en andere risico's die je hier extra introduceerd. Handzaam is het vast wel natuurlijk. Maar toch doet het erg denken aan bijvoorbeeld zoiets als de ZIP drive als je begrijpt wat ik bedoel. Of ze hier een (aanzienlijk) gat in de markt gevonden hebben of een nieuwe standaard denken te kunnen zetten betwijfel ik in elk geval sterk. Niet dat ik tegenstander van innovatie ben overigens, maar om van standaarden af te stappen zonder overtuigend goede reden zie ik nooit zo zitten.
P.s. de automerge van bovenstaande als twee berichten bedoelde teksten is in dit geval niet zo handig wat mij betreft.
Dank voor de meldingen.
De problemen zijn opgelost. Helaas hebben we soms nog wat kleine hick-ups met het systeem, waardoor er soms dingen niet helemaal lekker gaan.