Sonos Ace Review: Hoe geslaagd is deze hoofdtelefoon en thuisbioscoop in één?

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sonos is een merk waar veel mensen een mening over hebben. Hoewel er veel is te zeggen over de geluidsweergave van Sonos-producten, valt niet te ontkennen dat het merk multiroomaudio populair heeft gemaakt. De merknaam is bijna een synoniem voor die productgroep geworden, zoals Jeep dat is voor terreinwagens. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Er zit een foutje in de specificatie pagina, daar staat bij codec: AptX Losless.
En met Qi draadloos opladen lijk me ook wat sterk...
Het apparaat biedt ondersteuning voor de standaard SBC- en AAC-codecs, maar aptX Losless, een adaptieve codec, is helaas niet beschikbaar.

Er zit een foutje in de specificatie pagina, daar staat bij codec: AptX Losless.
En met Qi draadloos opladen lijk me ook wat sterk...
Dank voor je reactie. Dat zinnetje heb ik aangepast, want AptX Losless doet hij wel, maar dus geen adaptieve codec.

Als ik bekijk hoe brak de software van Sonos voor mijn Arc op dit moment nog steeds is en daarbij het structurele gebrek aan instellingsmogelijkheden wat Sonos eigenlijk altijd al heeft gehad optel, dan is deze hoofdtelefoon ongeveer 450 euro te duur.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh