Synology 2025 NAS Plus-modellen krijgen beperkingen voor harde schijven van andere merken

Lid geworden
mrt 6, 2017
Synology is de marktleider op het gebied van nas-apparaten. Naast deze producten verkoopt het ook routers, harde schijven, ssd’s en beveiligingscamera’s. Al langer kunnen de op Grote organisaties gerichte rackservers alleen omgaan met harde schijven van het eigen merk. Bij gebruik van schijven van andere merken, wordt de melding gegeven dat de disks niet ondersteund worden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Slechte ontwikkeling dit, dan is mijn huidige NAS dus de laatste van Synology, gelukkig zijn er genoeg alternatieven.

En vervolgens de prijzen van hun HDD's opdrijven? Die waren al niet goedkoop...
Ik hoop dat de klanten naar iets anders gaan uitkijken.

Slechte ontwikkeling dit, dan is mijn huidige NAS dus de laatste van Synology, gelukkig zijn er genoeg alternatieven.
Hier ook als 418+ play nas station gebruiker.
Overigens had deze nas ook niet zo`n geweldige processor in zitten (zou om een buggy intel versie gaan)

Heb nog geen idee waar ik nou naar uit ga kijken, misschien qnap of een van die nieuwere merken proberen.

Hmmm, daar maakt Synology zich niet populair mee.
Zelf op zoek naar een andere nas nog steeds, maar geen zin in wat ze nu willen.
Prijzen vd oude 23/24 + modellen zullen ook wel gaan stijgen.
Omdat mensen dit misschien gaan kopen als ze geen zin hebben in bovenstaande.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh