TSMC en Broadcom onderzoeken deals om Intel’s foundry- en chipontwerpafdelingen te splitsen

Lid geworden
mrt 6, 2017
TSMC en Broadcom zouden plannen hebben om delen van Intel over te nemen, meldt The Wall Street Journal op basis van ingewijden. In deze scenario’s zou Broadcom geïnteresseerd zijn in Intel’s afdelingen voor chipontwerp en marketing, terwijl TSMC kijkt naar een eventuele overname van Intel’s fabrieken (foundry-tak). ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Kan me niet voorstellen dat Amerika dit zal goedkeuren.
Ik denk wel dat ze naar een model willen gaan waar TSMC de foundries operationeel uitbaat maar dat Intel eigenaar blijft. Of TSMC dat wil... maar aangezien ze Trump niet teveel tegen het hoofd willen stoten zullen ze het gesprek wel aangaan.

Ik denk wel dat ze naar een model willen gaan waar TSMC de foundries operationeel uitbaat maar dat Intel eigenaar blijft. Of TSMC dat wil... maar aangezien ze Trump niet teveel tegen het hoofd willen stoten zullen ze het gesprek wel aangaan.
Ja, vind het zeer interessant welke kant het uiteindelijk zal opgaan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh