Vermeende renders en specs van Nintendo Switch 2 op straat

Lid geworden
mrt 6, 2017
In afwachting van de langverwachte opvolger van de Nintendo Switch is er meer informatie opgedoken over de handheld console. Er zijn namelijk verschillende renders gedeeld in een Reddit-post, alsook de vermeende specificaties van het apparaat. Nintendo heeft beloofd ten laatste in maart 2025 een aankondiging te doen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het zou me echt verbazen als Nintendo voor deze aanpak zou gaan sinds dat de enigste keer dat ze een thuisconsole een direct vervolg maakten op een voorganger de WiiU was en die niet bepaald een succes was.
Verschil is echter wel dat qua concept minder mensen de Switch beu lijken te zijn en het inderdaad lastig lijkt om weer een handhelddivisie op te zetten.

Ik had de WiiU best wel willen hebben.. Maar ik had destijds de Wii.. Maar door weinig gebruik en snelle verveling toen besloten om die console te verkopen.. (achteraf misschien een heel klein beetje spijt van gehad)

Aangezien ik jaren laten toch weer een Wii van ebay hebt afgevist.. (alleen met alle tijden speel ik er nog steeds te weinig / helemaal niet mee.

De reden denk ik dat de Wii U niet echt aansloeg.. Ik denk dat het te dicht op de vorige wii is gelaunched.. En mensen die al klaar waren met de wii zullen dan ook geen WiiU hebben aangeschaft.
Ook deed nintendo en 3rdparty bedrijven niet erg veel boeiende games erop uit brengen na een tijdje later .. Er was te weinig vernieuwing..

Wat ik toch als nadeel beschouw op de switch blijft voor mij toch echt dat portable gaming.. Ik sluit zo`n console liever toch echt aan op een tv en daardoor een groter beeld en een betere ervaring.
(ik hou zelf niet zo van op die mini schermpjes staren)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh