Wederverkoper verdient 193 procent marge op Nvidia GeForce RTX 5090

Lid geworden
mrt 6, 2017
In de Verenigde Staten is een nieuwe Zotac Nvidia GeForce RTX 5090 Solid Overclocked Triple Fan voor een obsceen bedrag wederverkocht op Ebay, nadat hij deze zelf voor het 'normale' bedrag op Micro Center had gekocht. Het winnende bod op Ebay bedroeg 6.600 dollar. Daarmee verdient de wederverkoper een marge van 193 procent op de verkoopprijs van 2.249,99 op Micro Center. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zou het mogelijk zijn dat China of Rusland op deze manier sancties/importbeperkingen omzeilen? Ik zie geen logische reden om als enthusiast zoveel uit te geven aan een GPU die over 5 jaar irrelevant is.

Ja, ga vooral de scalpers deze prijzen betalen.
Word zo op deze manier gamen voor de aller rijksten zo.
Bah, helaas zie je het steeds meer gebeuren in diverse hobbies helaas dat de prijzen absurd worden.

Ja, ga vooral de scalpers deze prijzen betalen.
Word zo op deze manier gamen voor de aller rijksten zo.
Bah, helaas zie je het steeds meer gebeuren in diverse hobbies helaas dat de prijzen absurd worden.
Gewoon geduldig wachten tot de prijzen normaliseren. Ik koop nooit tijdens schaarste en hype en heb nooit meer dan de normale prijs betaald voor een videokaart.

Gewoon geduldig wachten tot de prijzen normaliseren. Ik koop nooit tijdens schaarste en hype en heb nooit meer dan de normale prijs betaald voor een videokaart.

Wat is tegenwoordig nog een normale prijs? Beetje 16GB GPU van beetje prestatie is toch al zeker minimaal 500 euro.
En dan heb je nog misschien niet heel veel.. Aangezien een RX7800XT niet zoveel heel sneller is als een RX6800XT bijv.
En dan heb je het nog niet eens over de prijzen gehad van nvidia die nog slechter zijn.
Als je hoopt onder de 500 euro iets te vinden, dan kan je wel heel lang wachten.. Net zo lang totdat jou pc al weer out-dated is.

Wat is tegenwoordig nog een normale prijs? Beetje 16GB GPU van beetje prestatie is toch al zeker minimaal 500 euro.
En dan heb je nog misschien niet heel veel.. Aangezien een RX7800XT niet zoveel heel sneller is als een RX6800XT bijv.
En dan heb je het nog niet eens over de prijzen gehad van nvidia die nog slechter zijn.
Als je hoopt onder de 500 euro iets te vinden, dan kan je wel heel lang wachten.. Net zo lang totdat jou pc al weer out-dated is.
Tja, wat "normaal" is daar kun je heel lang over discussieren. Maar ik bedoel dus de winkelprijzen die min of meer in lijn liggen met de oorspronkelijke adviesprijzen. En inderdaad, 500 euro ben je zo kwijt, dat heb ik anderhalf jaar geleden ook bijna betaald voor mijn RTX 4060ti 16 GB. Meestal doe ik een jaartje of 3-4 met een videokaart en dan gaat de oude naar de game-PC van onze zoon (nu een RTX 2060 6 GB). Dus een videokaart wordt hier al snel 6 jaar gebruikt dus da's minder dan 100 euro per jaar, als je het verdeelt. Dat vind ik nog best acceptabel :)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh