Welke games speel je momenteel?

MSDOS Retro

Kenner
Lid geworden
apr 15, 2024
Ik heb hem vroeger ooit ook wel eens gespeeld,. maar vond het niet zo leuk als de SP van Quake 2

Quake 3 Arena:

1723842819985.png

1723843442349.png

• Leuk
Waarderingen: Bas
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Poeh! Veel bezig geweest met Farming Simulator, ik merk wel dat voor mij de vakantieperiode ook de periode is dat ik weinig tot niet game.

Ja klopt.. Heb die van 2011 tot heden.
Vind die game het wel waard. Zit erg veel reply waarde aan.. Je hoeft niks te halen, geen haast. Gewoon lekker beetje sandboxen en vermaak me prima.

Ik speel het een tijdje niet meer.. Begon de herhaling steeds niet meer te trekken.. Dus heb het maar even aan de kant gezet voor een tijd.

Ga FS25 zeker bestellen. Met FS22 niet gigantisch veel mee gedaan.. Maar het heeft geen haast.
Ga later zelf een dedicated server op zetten.

Ik heb hem vroeger ooit ook wel eens gespeeld,. maar vond het niet zo leuk als de SP van Quake 2

Quake 3 Arena:

Wauw .... trip down memory lane :-) Ik werkte ooit, lang geleden op de redactie van een gamesblad. Als iemand op vrijdagmiddag "Q3DM17, start de serverrrrr" schreeuwde, gooide iedereen zijn werk opzij om de rest van de werkdag op elkaar te hakken en zagen in QIII A. Quake 2 heb ik overigens nooit gespeeld.

Ik had dit weekend 1 van mijn retro bakken maar weer eens opgezet...

i7-2600
16GB RAM
Nvidia GTX1060 3GB
Win7/8.1 Dualboot.

Wat uurtjes vermaakt met Quake 4 en het eerste deel van Sniper Ghost Warrior.
Quake kende ik al wel van deel 2, maar Sniper Ghost Warrior had ik eigenlijk nog nooit gezien. Tot zover wel een leuk spel.

Het leukste met die oudere games, dat je ze nu met een GTX1060 wel voluit kunt spelen.

Afgelopen weekend weer bezig geweest met Sniper Ghost Warrior. Erg mooie game. Ben ook wel erg benieuwd naar de andere delen die ik nog heb liggen.

Vanmiddag weer even vermaakt met F.E.A.R en Medal of Honor Pacific Assault.

Ik had dit weekend 1 van mijn retro bakken maar weer eens opgezet...

i7-2600
16GB RAM
Nvidia GTX1060 3GB
Win7/8.1 Dualboot.

Wat uurtjes vermaakt met Quake 4 en het eerste deel van Sniper Ghost Warrior.
Quake kende ik al wel van deel 2, maar Sniper Ghost Warrior had ik eigenlijk nog nooit gezien. Tot zover wel een leuk spel.

Het leukste met die oudere games, dat je ze nu met een GTX1060 wel voluit kunt spelen.

Zo`n machine heb ik hier ook nog staan. Met windows 7 erop.
Was eigenlijk de bedoeling om op te ruimen, maar er staat nog belangrijke data op de drives.

Ohja…dit topic hadden we ook nog.
Momenteel vermaak ik me prima met Sniper Elite Resistance. 👍

Spider-Man 2

DLAA.png

Baldurs Gate 3

Baldur-s-Gate-3-5120x1440-DX11-6-6-WT-12-2-2025-13-28-36.png

Die Siderman 2 ziet er wel mooi uit. Die benodigde specs is dan wel wat minder

De afgelopen dagen zo nu en dan wat levels van Call of Duty World at War gespeeld, en heb hem vanmiddag uitgespeeld. Even in dat WWII moment gezogen worden.
Samen met Quake 2 en Wolfenstein 3D & Doom2 1 van de weinige spellen die ik heb uitgespeeld eigenlijk.

Ik ga nu weer eens COD4 MW installeren

De singleplayer van COD 4 MW vind ik toch een stuk minder leuk.

Momenteel deze games geinstalleerd op het I7-2600 systeem:

Metro 2033 Redux
Sniper Ghost Warrior
Quake IV
Doom3 BFG Edition (+1 &2)

En speel ze ondertussen ook allemaal.
Sniper Ghost Warrior had ik in Dual Boot config (Win b7/8.1) op het systeem geinstalleerd op Windows 8.1
Uiteraard leverde 8.1 een crash op, waardoor de voortgang beschadig is geraakt.
Dus wel helemaal klaar met 8.1, en de PC leeg gegooid en alleen nog Windows 7 erop. 8.1 zorgde er ook voor dat mijn Windows 7 installatie heel traag werd.

Verder Quake, Quake II & Blade Runner ook aangeschaft via GoG.
Soldier of Fortune Payback had ik ook aangeschaft, maar die is buggy. De crosshair wijkt op het scherm wel een paar cm af van waar ik zou moeten schieten om iemand te raken. Online staan er ook veel meldingen van, waar nooit wat mee gedaan is. De CD versie die ik heb wil ook maar niet goed werken
Daarop heb ik dus een refund aangevraagd. (K#tspel!!)

Laatst bewerkt:
De singleplayer van COD 4 MW vind ik toch een stuk minder leuk.

Momenteel deze games geinstalleerd op het I7-2600 systeem:

Metro 2033 Redux
Sniper Ghost Warrior
Quake IV
Doom3 BFG Edition (+1 &2)

En speel ze ondertussen ook allemaal.
Sniper Ghost Warrior had ik in Dual Boot config (Win b7/8.1) op het systeem geinstalleerd op Windows 8.1
Uiteraard leverde 8.1 een crash op, waardoor de voortgang beschadig is geraakt.
Dus wel helemaal klaar met 8.1, en de PC leeg gegooid en alleen nog Windows 7 erop. 8.1 zorgde er ook voor dat mijn Windows 7 installatie heel traag werd.

Verder Quake, Quake II & Blade Runner ook aangeschaft via GoG.
Soldier of Fortune Payback had ik ook aangeschaft, maar die is buggy. De crosshair wijkt op het scherm wel een paar cm af van waar ik zou moeten schieten om iemand te raken. Online staan er ook veel meldingen van, waar nooit wat mee gedaan is. De CD versie die ik heb wil ook maar niet goed werken
Daarop heb ik dus een refund aangevraagd. (K#tspel!!)
stond windows 7 en 8.1 op de zelfde schijf of partitie?

1744976541612.png

Refund heb ik binnen 2 uur gehad. Dat ging erg snel. Game staat er nog wel tussen, maar zal eerdaags wel verdwijnen.
In de ruil daarvoor Blade Runner via het wallet tegoed gekocht.
Metro 2033 had ik al gratis geclaimd deze week. Deze draaien allemaal prima.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh