Win een Netac NV7000 2TB-ssd

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Onder het motto: "opslag heb je nooit genoeg" graag meegedaan aan deze mooie actie.
Ik wens iedereen veel succes.

Ook ik doe mee! Mooie SSD.
Succes allen!

Allen veel succes, mijn notebook wil alleen een m.2 2242 dus zou de prijs doormidden moeten knippen :ROFLMAO::stupid:

Onder het motto: "opslag heb je nooit genoeg" graag meegedaan aan deze mooie actie.
Ik wens iedereen veel succes.
Want wie wil er nou niet nog meer opslag én winnaar zijn ! 😁

Niet eerder van dit merk gehoord overigens, dus tja da's prima promotie.
Post automatically merged:

Om deels mijn eigen vraagstuk te beantwoorden. Blijkaar bestaat Netac al een 25-tal jaren. Ze claimen o.a. "As the inventor of USB flash drive, Netac is the supplier of products and solutions in the field of global flash application.". Alleen kan ik met een enkele Google opdracht al minimaal een stuk of 5 bedrijven/personen vinden die allemaal claimen de USB flash storage oplossing uit te hebben gevonden. Het lijkt op jet eerste gezicht een actief bedrijf op technologisch gebied (300+ patenten) maar in elk geval in mijn beleving zonder veel naamsbekendheid.

Laatst bewerkt:
Haha, nee het zal over een tijdje zijn. Het is de bedoeling dat meer mensen zich gaan registreren op Ti. Uiteraard maken jullie dan ook weer kans.

Bedankt voor de geruststelling Frank. Ik begon me al zorgen te maken. Ben niet zo van de TikTok dansjes en Facebook campagnes namelijk, maar geduld heb ik wel.

Haha, nu maak je me toch wel nieuwsgierig naar je danskunsten;-)
Ik eigenlijk ook wel Dus wanneer komt het filmpje.
Post automatically merged:

Waarom niet? dan kan je ze mooi in raid gebruiken. ;)
Zou wel erg mooi zijn maar nu gun ik hem iemand anders. Hij is net binnen en zal proberen een review ervan te maken. Zal mijn eerste review ooit zijn. Foto's van het uitpakken zijn al gemaakt 8-)

Wist niet eens dat er een actie was. (stond nergens op de front pagina of wat dan ook)
Ken dat hele merk niet eens.. Zelf vast wel Chinees zijn dan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh