TI News Bot
News
- Lid geworden
- mrt 6, 2017
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Want wie wil er nou niet nog meer opslag én winnaar zijn ! 😁Onder het motto: "opslag heb je nooit genoeg" graag meegedaan aan deze mooie actie.
Ik wens iedereen veel succes.
Dat is altijd mooi, opnieuw inschrijven?Het goede nieuws is: ik heb er nog eentje om weg te geven;-)
Zal ik je mijn adresgegevens dan maar sturen? Haha🤣Het goede nieuws is: ik heb er nog eentje om weg te geven;-)
Haha, nee het zal over een tijdje zijn. Het is de bedoeling dat meer mensen zich gaan registreren op Ti. Uiteraard maken jullie dan ook weer kans.
Waarom niet? dan kan je ze mooi in raid gebruiken.Zal ik mij er niet meer voor inschrijven en de andere nu een kans geven![]()
Haha, nu maak je me toch wel nieuwsgierig naar je danskunsten;-)Bedankt voor de geruststelling Frank. Ik begon me al zorgen te maken. Ben niet zo van de TikTok dansjes en Facebook campagnes namelijk, maar geduld heb ik wel.
Ik eigenlijk ook wel Dus wanneer komt het filmpje.Haha, nu maak je me toch wel nieuwsgierig naar je danskunsten;-)
Zou wel erg mooi zijn maar nu gun ik hem iemand anders. Hij is net binnen en zal proberen een review ervan te maken. Zal mijn eerste review ooit zijn. Foto's van het uitpakken zijn al gemaaktWaarom niet? dan kan je ze mooi in raid gebruiken.![]()
Ik ben net als anderen wel benieuwd naar je ervaringen. Lukt het om een review te maken op het forum?Zal ik mij er niet meer voor inschrijven en de andere nu een kans geven![]()
Deze actie was een tijdje geleden. Vandaag maak je kans op een externe ssd van Adata. En kun je een review lezen van een externe usb van Netac en eerder een review van de interne Netac NV7000-Q ssd.Wist niet eens dat er een actie was. (stond nergens op de front pagina of wat dan ook)
Ken dat hele merk niet eens.. Zelf vast wel Chinees zijn dan.