Xiaomi Poco C65 review. Wat biedt Xiaomi je voor 150 euro?

Lid geworden
mrt 6, 2017
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Die slogan zou prima bij het Poco-submerk van Xiaomi passen. In dit artikel bekijken we de nieuwe Poco C65, die al voor zo’n 150 euro wordt verkocht. Benieuwd of het een aanbevelenswaardig toestel is, gingen we ermee aan de slag. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hee wat vreemd, die is weggevallen. Ik heb de pagina inmiddels gerepareerd. Dank voor je melding.

Dank je voor de review. Ik ben al een tijdje op zoek naar een opvolger voor mijn X3 Pro maar helaas heeft Xiaomi daar nog niks interessants voor bedacht.

Als er een kleintje beschikbaar komt, zal ik aan je denken. Qua performance zit de Pixel 6a wel in de buurt van je huidige toestel en zou een goede vervanging zijn als die X3 Pro kapot gaat en je een compacte telefoon wenst.

Nou, ik heb de afgelopen dagen wat reviews gemaakt van producten die prima in aanmerking komen, voor een vaderdag cadeau voor jezelf;-)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh