Xiaomi Redmi Pad Pro: 12,1-inch 120Hz-scherm en Snapdragon 7s Gen 2 voor 299 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Xiaomi brengt de Redmi Pad Pro naar onze regio. De aankondiging volgt een maand na het bedrijf deze tablet in China heeft uitgebracht. De nadruk ligt bij dit model op het entertainment: de fabrikant heeft gekozen voor een 12,1-inch paneel met een 120Hz-refreshrate. Hij is binnenkort verkrijgbaar in grijs, groen en blauw en heeft een adviesprijs van 299 euro. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik ben altijd groot fan van Apple's iPad maar ik vind de prijzen slaan nergens meer op.... Zeker voor die Pro, en nu is de 14 air wel goedkoper... het blijf veel geld. En gebruik het ding hooguit voor Netflix, en youtube filmpjes kijken..

Op zich vind ik Apple's iPad's ook prachtige toestellen hoor, maar toch een beetje te duur voor mij persoonlijk. Ben al telkens zo veel geld kwijt aan mijn Iphone, dat ook nog eens een tablet van hen toch wel een beetje te veel van het goede wordt voor de prijzen die zij vragen en als ik naar de spec's en de prijzen kijk van deze tablet, ziet dit er wel heel interessant uit ...

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh