Advertentie
Synology organiseerde in de Utrechtse Jaarbeurs haar jaarlijkse Solution Day. Nieuwe NAS-apparaten waren er niet, wel heel veel aandacht voor data en datamanagement.
In een in vergelijking tot de begane grond waar transport- en logistieksector Nederland bijeen was voor een grote beurs, knusse setting kwamen op de eerste verdieping van de Jaarbeurs ruim 200 partners, resellers en ook eindgebruikers van Synology bijeen om zich te laten informeren over de ontwikkelingen bij het merk.
Synology toonde zich zeer tevreden over de zakelijke ontwikkelingen in de Benelux. Het behaalde dit jaar een 28% groei in de Enterprise-markt, wist 66 % meer HDD’s en SSD’s van het eigen merk te verkopen, scoorde in de eerste helft van dit jaar een 16% groei bij zakelijke projecten en verkocht via system-integrators en resellers zover al 39% meer producten.
Zeer goede cijfers al zal het grootste deel ervan toch met de verkoop en levering van de traditionele NAS-producten voor dataopslag zijn behaald. De ambities van Synology reiken echter verder. Nieuwe NAS-producten laten dan ook tot 2025 op zich wachten, zo vertelde Marketing Director, Alexandra Bejan.