ASUS ROG Crosshair X870E Extreme moederbord zou meer dan 1.000 euro kosten

Lid geworden
mrt 6, 2017
Naast de ASUS ROG Crosshair X870E Apex, die vanaf begin april in de winkels ligt, zal ASUS de komende dagen en weken waarschijnlijk een tweede vlaggenschip-moederbord voor de AM5-socket en daarmee de Ryzen-processors van AMD presenteren: de ROG Crosshair X870E Extreme. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat hoop ik idd voor ze lol.
Was benieuwd naar de verkoopaantallen en of het meer een showcase is kijk eens wat we kunnen als merk.
Dat is het deels. Zelf ben ik best een bordjesliefhebber, zelfs al voordat ik aan het schrijven over borden begon. Prive heb ik een nogal duur X570-bord in een van mijn systemen zitten. Dat bord had op dat moment als een van de weinige een 10 gigabitnetwerkpoort en Thunderbolt. Dat vond ik toen belangrijk. Als ik nu niet zo druk bezig zou zijn met het schrijven van reviews en het ophalen van informatie op evenementen dan zou ik nu ook wel weer voor een bord in het hogere segment gaan. Ik vind persoonlijk de MSI Z890 Carbon WiFi een fijn bordje, bijvoorbeeld. Dat is een bord dat ook niet goedkoop is.

Ik heb zelf een Asus Crosshair VIII Formula x570 bord voor mijn daily. Direct gekocht bij de introductie in 2020. Was ook al €650. Vond ik toen al erg duur.

Ging in het verleden altijd voor de high-end bordjes zoals de XFX 790i Ultra, Rampage IV Black Edition en Z490 Apex gewoon omdat ik dat mooi vond.
Maar de meerprijs die je nu betaald is gewoon volledig buiten verhouding tot wat je extra krijgt.

Ik heb voor mijn werk een Intel NUC er naast gezet. Ik moet zeggen dat dit concept me ook goed bevalt.

Maar de meerprijs die je nu betaald is gewoon volledig buiten verhouding tot wat je extra krijgt.

Allereerst nog een welkom. Ik zie dat je je al eerder geregistreerd had, maar nog niet "actief" was.

Niks rechtvaardigt die prijzen. Het is dat ze het durven en kunnen vragen, want er zijn er altijd die denken dat het die prijs wel waard is, waarvoor ze betalen. Lang leve ROG!
Als niemand er nog €600+ voor neer zou leggen, is het gauw over met die prijzen.

Ik heb voor mijn werk een Intel NUC er naast gezet. Ik moet zeggen dat dit concept me ook goed bevalt.
Intel NUC's zijn top, ik heb een bescheiden uitvoering ervan ingezet als mediaspeler, desktop en nu als audioserver super stabiel en verbazingwekkend vlot, erg jammer dat Intel ermee gestopt is.
De ervaring heeft bij mij behoorlijk meegewogen bij de aanschaf van de Mac Mini, als ik voor de langere termijn nog vertrouwen had gehad in het Windows platform dan had Minisforum waarschijnlijk m'n tweede keus geweest na de NUC.
Post automatically merged:

Ontopic reactie op een moederbord van meer dan 1000 euro: belachelijk.
Als je ziet dat Microsoft er naar streeft een volledig cloud-based bedrijft te worden en heel big tech vol inzet op cloud-gaming, dan is een desktop wat mij betreft dit soort investeringen niet meer waard.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh