Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ik vermoed waar het over zou kunnen gaan. Ik zal het even nagaan en kom er bij je op terug.Wie kreeg ook deze melding en weet waar het over gaat "Je bent er 60 dagen en kan gebruik gaan maken van de markt" !?
De reden daarvoor is dat we met een klein team zijn en we onze focus nog op andere dingen hebben.
Wie kreeg ook deze melding en weet waar het over gaat "Je bent er 60 dagen en kan gebruik gaan maken van de markt" !?
Dit bevestigd mijn vermoeden.Dit heeft alles te maken met het mogelijk toevoegen van een ruil/gevraagd/verkoopgedeelte. Dat hebben we nog niet toegevoegd. De reden daarvoor is dat we met een klein team zijn en we onze focus nog op andere dingen hebben. Vandaar dat ik eerder heb aangegeven dat we nog een beetje huiverig zijn. Dat komt vooral ook omdat dit soort forumdelen soms wat meer aandacht nodig heeft omdat er soms 'gedoe' ontstaat. Mochten er mensen zijn die er over mee willen denken: we staan open voor suggesties.
Daar lijkt mij helemaal niets geks aan.Om eerlijk te zijn vind ik een wachttijd voor nieuwe leden aan een marktgedeelte geen slecht plan. Wat vinden jullie van dat idee?
Om eerlijk te zijn vind ik een wachttijd voor nieuwe leden aan een marktgedeelte geen slecht plan. Wat vinden jullie van dat idee?